Isnin, 19 April 2010

*MAJLIS PERSARAAN PN HJH JUNIDAH BT.TALIB - ANJURAN KEBIRU*

Pada hari Jumaat, 9 April 2010 bertempat di Hotel Paragon Johor Bahru, Kelab Bilik Guru (Kebiru) SK Mohd Khir Johari telah mengadakan satu majlis khas istimewa untuk Pn. Hjh. Junidah.  Majlis tersebut diberi nama Malam Budi Ditabur Jasa Dikenang.   Tetamu kehormat pada malam itu ialah En. Salim dari Unit HEM PPD, En. Sariat b. Mukmin dari Majlis Penolong Kanan Johor Bahru dan AJK PIBG.

Majlis dimulakan dengan bacaan doa selamat oleh Cikgu Abdul Rahman.  Selepas itu, En. Shukri b. Sultani  GPK Kurikulum pula dijemput untuk menyampaikan ucapan mewakili tuan guru besar yang tidak dapat hadir atas urusan keluarga.   Kemudian, En. Salim selaku wakil rasmi PPD Johor Bahru menyampikan ucapan penghargaan atas jasa Pn. Junidah dalam perkhidmatannya selama ini.

Ketika hadirin menjamu selera beberapa orang guru dan kakitangan sekolah telah tmenyampaikan lagu untuk para hadirin yang hadir.  Antaranya ialah En. Hussein, En. Ismail, En. Fendi, Cikgu Rizal dan Cikgu Borahan. Bacaan biodata Pn. Hjh. Junidah telah dibaca oleh Cikgu Asiah Munajam selaku juruacara majlis pada malam itu.  
Pn. Hjh  Junidah sekali lagi diminta memberikan ucapan dalam majlis itu yang diadakan khas untuk beliau.   Segala suka dan duka dikongsi bersama dan kenangan lama itu terimbau kembali dalam kepingan-kepingan gambar yang ditayangkan. 

Acara memotong kek sambutan hari jadi ke-56 tahun juga diadakan.   Pn Hjh. Junidah memotong kek bersama-sama dengan para tetamu kehormat yang hadir.  Sesudah itu, majlis penyampain hadiah dan cenderamata untuk Pn. Hjh Junidah juga diadakan.  Hadiah disampaikan oleh beberapa orang guru selaku wakil kepada panitia dan kelab.  Sebelum bersurai, para tetamu yang hadir bersalam-salaman dengan Pn. Hjh Junidah bt. Talib diiringi lagu Salam Terakhir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan