Khamis, 3 Jun 2010

*PERTUKARAN CIK MARYANI BT. YUSOF*

Murid-murid dan warga SK Mohd Khir Johari ingin mengucapkan selamat bertugas di tempat baru kepada Cik Maryani bt. Yusof.   Beliau merupakan kaunselor sepenuh masa di sekolah ini semenjak 1 Januari 2009. En. Maryani akan bertukar ke Sekolah Kebangsaan Taman Suria, Johor Bahru mulai 1 Jun 2010.   Segala jasa dan pengorbanan beliau di sekolah ini amat dihargai.   Sebelum bertukar ke sekolah baharu, Cik Maryani sempat menuliskan kata-kata akhir buat guru-guru dan murid SKMKJ yang disayangi:

Warga SKMKJ yang disayangi,
Terima kasih kerana sudi memberi peluang kepada saya meluahkan isi hati saya ini.  Sebenarnya berat hati saya nak meninggalkan sekolah ini kerana banyak sangat kenangan manis yang saya lalui di sekolah ini dan SKMKJ ini merupakan sekolah pertama saya. Walaupun begitu, saya terpaksa juga pergi ke SK Taman Suria untuk berkhidmat di sana. Semoga warga SKMKJ tidak akan melupakan saya. Kalian tetap tersemat di dalam hati saya. Saya mendoakan semoga SKMKJ No.1 di Johor Baharu. Akhir kata, doakan saya supaya dapat menjalankan tugas dengan baik di sekolah tersebut. Terima kasih warga SKMKJ dan Selamat Maju Jaya. Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan